Forum Determined Mortals Destroyed Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Czas na zjednoczenie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Determined Mortals Destroyed Strona Główna -> ╚ Nowości ╚
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lobuz
Member
PostWysłany: Sob 11:34, 19 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Wrz 2007

Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów


Wiem, że tam jesteście. Mogę was teraz wyczuć. Wiem, że się boicie. Boicie się zmian. Nie znam przyszłości. Nie przyszedłem tu, aby wam powiedzieć, jak to się skończy. Przyszedłem tu, aby wam powiedzieć, jak to się zacznie. Odłożę klawiaturę, a następnie pokażę tym ludziom to, czego nie chcieliście, żeby zobaczyli. Pokażę im świat bez 1.16n*, świat bez reguł, władzy i kontroli, bez granic i terytoriów. Świat... w którym wszystko jest możliwe. Wybór tego, jak to się dalej potoczy, zostawiam wam...

Tekst na początku akcji "Przerzutka" w dniu 01.01.2008 mającej na celu zjednoczenie sceny oraz odrodzenie Quake 3 w Polsce.
* w oryginale było "OSP"

3 zdania dla tych którzy nie lubią czytać:

- NoGhost jako mod (nie jako tryb gry FreezeTAG+Instagib) zabija Q3.
- Granie na 1.16n jest jak jazda trabantem w porównaniu do Lexusa (1.32+Cpma) i być może nie wiecie o tym.
A do spróbowania wystarczy 10 kliknięć.
- Narażanie się bez żadnego powodu na granie z cziterami i ludźmi takiego pokroju ([link widoczny dla zalogowanych])jest bezsensowne.
10-cioma kliknięciami możecie się tego pozbyć.

Może jednak przeczytasz całość ?

I. Powitanie.

Witam wszystkich zapalonych graczy Q3. Postanowiłem przybliżyć wam parę spraw, o których być może nie macie pojęcia.
Przyszedł czas aby podjąć ostatnią próbę aby cała scena Q3 mogła liczyć na świetlaną przyszłość.

Zapraszam do lektury....

II. Dla kogo ten post:

Adresatem mojego posta jest każdy gracz/admin/redaktor głównie ze sceny InstaGib 1.16n/1.32 oraz FreezeTAG+InstaGib.
Ale jest on generalnie dla odważnych ... Trzeba mieć to coś w sobie aby nie bać się zmian, nie bać się rozwoju i nie bać się niczego co nowe.

III. Dlaczego NoGhost zabija tą piękną i wspaniałą grę, czyli to co nikt nigdy ci nie powiedział.
Nie pisze tutaj o tym, że tryb FreezeTAG+Instagib jest zły! On jest fajny ale nie na wyżej wspomnianym modzie bo:

- największą wadą NoGhosta (dla niektórych największa zaletą) jest osławiony Unnlaged/Anti-Lag: w założeniach miał on pomóc ludziom z wysokimi pingami jednak sposób jaki jest wykorzystywany do tego kompletnie niszczy całą resztę: Anti-Lag powoduje zwiększenie tzw "hitboxów" czyli obszaru w który trafiasz i trafienie jest zaliczone-to dlatego bardzo często zdarza się ubić kogoś za ścianą itp. No to może od razu zwiększmy sobie postacie tak aby były na pół ekranu aby było łatwiej "trafić"? Obecnie "trafić" przeciwnika jest bardzo łatwo i tu dochodzimy do kolejnej wady.

- po 3-5 miesiącach grania z początkującego gracza robi się wymiatacz na miarę ludzi co grają 3 lata. I oczywiście wszyscy są zadowoleni dopóki nagle się okaże, że "osiągnąłem już wszystko i nudzi mnie to strzelanie z raila" - Anti-Lag+Instagib tak niesamowicie spłyca rozgrywkę, że Quake 3 jest czymś tak prostym jak niektóre gierki we Flashu. Zastanówcie się: dlaczego nikt kto zaczynał od eFreeze FreezeTAG+Instagib nie rzucił tego dla NoGhosta ? Bo jest unnlaged ! Bo problemem nie jest tryb rozgrywki tylko mod NoGhost i jego mechanika. Mechanika różna na prawie każdym serwerze.

- zawsze da się znaleźć jakieś różnicę między serwerami i gracze skazani są na widzimisię admina :ASD Nie ma standardu itp

- ostatnią rzeczą w której króluje Noghost jest ilość czitów: taki stan rzeczy zawdzięczamy nie tylko graczom, ale również "polityce" wspierania 1.16n gdzie działają WSZYSTKIE MOŻLIWE GÓWNA NA TEJ ZIEMI WYMYŚLONE - w imię czego się pytam jest to wspierane ? Po co skazywać graczy na te bagno ? Nie wiem i nigdy tego nie rozumiałem a jak widzę ilość postów w dziale "Rozrabiaki i oszuści" to aż przykro się robi.

IV.Słowniczek.

"gram w normalnego quejka trzy z płyty bo klikam na quake3.exe"

Pod tym pojęciem kryje się standardowy i grany do dzisiaj na turniejach ogół zasad odnośnie broni,fizyki poruszania się i ogólnych zasad.
W skrócie nazwany został "vhanilla quake 3" czyli vq3.

vq3(baseq3) = OSP.vq3 = Cpma.vq3

"promode promodowi nierówne..."

Stary i nieaktualny ProMode = OSP callvote promode 1
Nowy , grany od 2004 roku ProMode tylko na modzie Cpma = "Challenge ProMode II" Cpma.cpm (callvote gameplay cpm)

Jak więc widzisz drogi graczu: "OSP promode 1" to już nie jest ProMode ...

V. Czym był kiedyś i czym jest dzisiaj mod Cpma oraz jakie tryby można grać na Cpma.

"Jeden, by wszystkim dogodzić, Jeden, by wszystkich odnaleźć, Jeden, by wszystkich zgromadzić i w świetności związać."

Na początku Mod CPM/Cpma służył tylko do jednego celu: pozwolić graczom grać w PROMODE czyli na fizyce cpm. I tak było przez 6 lat. Jednak ostatnio trochę się zmieniło...

W 2006 roku CPL ogłosiło, że: "Od dzisiaj gramy w quejka z płyty na modzie Cpma, czyli np 1v1.Cpma.vq3" Jako, że mod Cpma był o wiele lepiej wspierany (OSP przestano uaktualniać w 2001 roku) i oferował lepszy kod sieciowy to bardzo się przyjął.

Rok 2008 to rok Cpm głównie dzięki ORG'owi i wielkiej akcji "Przerzutka". Dzisiaj już nikt nie gra 1.32 OSP 1v1/TDM bo mod Cpma stał się UNIWERSALNYM modem, na którym można grać WSZYSTKO ! Nikt nigdy tego nie przewidywał ale to jest super sprawa bo dała szansę zjednoczenia prawie całej sceny !

Oto jakie tryby można grać na modzie Cpma i co to znaczy dla przeciętnego gracza:

Mod Cpma może służyć do grania(wszędzie można grać vq3/cpm):

- 1v1, HoonyMode, DuelArena, 2v2, Clan Arena, TDM, CTF, InstaGib (wszystkie kombinacje, RailGun Reload można zmieniać),
FreezeTAG, FreezeTAG+InstaGib !, CaptureStrike (CTFS) - to takie CA+CTF,bronienie/atakowanie flagi.

- można wykorzystywać mapy z z modu RA3 w trybie DA,Clan Arena - Multi Areny: gra się na jednej mapie ale można wybrać wiele aren!
Np: 4 osoby może na raz toczyć 2 pojedynki 1v1+1v1 na dwóch rożnych arenach.

- można włączyć HOOK'a

Jakie to daje możliwości ? Ogromne! Mody takie jak:

1.16n OSP 0.99 oraz 1.32 OSP 1.03a = vq3/stary promode, InstaGib i reszta trybów
Rocket Arena 3 = Clan Arena, Duel Arena
FreezeTAG = 1.32 FreezeTAG/FreezeTAG+InstaGib
FreezePlus (odpowiednik FreezeTAG na 1.16n)
efreeze = 1.32 FreezeTAG/FreezeTAG+InstaGib
BMA = HOOK i udziwnienia w stylu 300HP+BFG
oraz oczywiście NoGhost(tylko prawdziwy FreezeTAG gameplay)

można całkowicie zastąpić modem Cpma nie tracąc niczego ! NIC SIĘ NIE TRACI I NADAL MOŻNA REILOWAĆ I ZAMRAŻAĆ !

"Zwykła sobota na serwerach Cpma"

18:00 - 1v1.cpm z kolegą
19:00 - przyszło kolejnych dwóch no to zagramy 2v2.
20:00 - przyszło 4 kolejnych no to gramy Clan Arena.
21:00 - włączamy TDM.vq3
22:00 - kolejnych dwóch ziomków no to CTF.vq3 dla rozluźnienia. Z za ściany dochodzą okrzyki "MAM FLAGĘ UCIEKAM GÓRĄ!!!"
00:00 - Masę osób zwaliło się na serwer, no to łupiemy Instagib CTF.
01:00 - Zostało nas czterech no to na koniec dnia FreezeTAG+InstaGib.

Aż się boję pomyśleć, ile razy obecnie trzeba by było zmieniać serwer, zmieniać wersję i szukać graczy, gdyby serwerek nie był na Cpma.

Dla sceny InstaGib istotnie jest jedno: i1v1, iTDM, iCTF - jedno callvote i można łupać do rana reilując.
Dla sceny FreezeTAG/FreezeTAG+InstaGib istotnie jest jedno: FT, iFT - jedno callvote i można łupać do rana zamrażając
wszystkimi broniami lub tylko RailGun'em.

Czy to nie jest super, że klik klik i możemy WSZYSTKO co na najlepsze w Quake 3 grać z tymi samymi osobami, którzy są na tym samym serwerze i nie są porozrzucani po wersjach/modach/trybach. To jest coś czego nikt do tej pory nie miał okazji doświadczyć.A to może stać się faktem...

Kolejne części są przeznaczona dla każdego kto mówi sobie "eee ja tylko gram i leje na wszystko inne"

VI. Co tracicie nie grając na 1.32.

"przecież to tylko gra"

Obecnie z całą stanowczością mogę stwierdzić, że PB chroni przed 99,9% czitów a nawet jeżeli jakimś cudem ktoś i tak będzie czitował, to wystarczy jedno demo MVD i po sprawie, tak jak to było na jednym z turniejów ORG Duel Cup. Najważniejsze jest jednak to, że nikt już nie będzie w stanie korzystać z tej całej masy gówien dostępnych na necie. Nawet jeżeli je poprzerabia to też nie zadziałają. Jednym słowem mówiąc jest to definitywny koniec czitów i komfort bezpiecznego i przyjemnego grania - bez wyzwisk, oskarżeń itp.

PunkBuster czasami spowalnia kompa to fakt - ale tylko, jeżeli masz śmietnik w system i w tle działa GG i inne bzdety. Przy odpowiedniej optymalizacji Windowsa nie ma siły aby PB zarywał uniemożliwiając grę. Bo ostatnio wiele się zmieniło i to na plus. 5 minut zarywania a potem spokój - czy to jest aż tak wiele ?

VII. Co tracicie nie grając na 1.32 + Cpma

"Do luksusów człowiek przyzwyczaja się błyskawicznie a potem nie może już bez nich żyć"

Są 3 najbardziej znaczące rzeczy +MVD.

1. Pierwsza i fundamentalna sprawa to NETCODE. To jest rzecz która potrafi dać wybranej grze(Q3) bardzo długie życie lub kompletnie zniszczyć inną (Painkiller). To jedna z najważniejszych rzeczy gwarantujących dobrą zabawę. Wiele już zostało powiedziane na ten temat a ja podam tylko najważniejsze fakty:

a) Quake 3 1.32+Cpma posiada obecnie NAJLEPSZY NA ŚWIECIE KOD SIECIOWY ! Niemożliwe ? A jednak!
W każdej obecnie grze, nawet najnowszej typu CoD4 itp jest tylko namiastka NETCODE z Quake 3 1.32+Cpma.
Kto nie wieży ten niech mi powie w jakiej grze można grać normalnie 4v4.Cpma.vq3 na pingach 150(USA Team) przeciwko pingom 50(Europa Team) i prowadzić wyrównaną i zaciętą walkę oraz kończyć mapy z różnicą 10 fragów ? 1.16n to przedpotopowy kod sieciowy z przed 8 LAT ! Nadaje się jedynie do gry przy pingu poniżej 15.

I nie zrozumiesz póki nie sprobujesz pograć (z dobrymi ustawieniami sieciowymi) bo ping cyferki które są pokazywane na 1.16n/1.32+Cpma
diametralnie się różnią w tym jaki komfort grania zapewniają. Na oko można powiedzieć, że grając na 1.32+Cpma przy pingu 100 ma sie takie odczucia jak na 1.16n przy pingu 35. Ping 100 na 1.32+Cpma wcale nie równa się pingowi 100 na 1.16n !

Na 1.32+Cpma czucie pingu jest mniejsze i o wiele lepiej się gra. I to jest fakt a nie jakieś wymysły.

b) Co dla prostego gracza oznacza, że gra z Pingiem xxx na 1.32+Cpma (jeżeli chodzi o celowanie):

8-25 = LAN jakbyś był połączony z sąsiadem z za ściany. To po prostu trzeba poczuć i przyzwyczajonym być do celowania na 1.32+Cpma a wtedy twoje staty podskakują z miejsca o 10-25%

25-45 = Uważnie teraz przeczytaj: LAN ! Wiem, że to trudne do zaakceptowania, ale tak to po prostu jest.
Po prostu strzelasz w postać i nie ważne, czy przeciwnik stoi/biegnie/leci/zapierdala bo zrobił RJ - celujesz, naciskasz i trafiasz !

45-75 = Prawie jak LAN. Dzięki odpowiednim ustawieniom można tak wspaniale dostosować czucie pinga, że robi sie tylko delikatne wyprzedzenia przy bardzo szybkim poruszaniu przeciwnika (bieg po RJ).

75-150 = Jeżeli porównamy granie przy 150p na 1.16n oraz na 1.32+Cpma to różnica jest OSZAŁAMIAJĄCA!
Na 1.16n przy pingu 150 to będzie cud jako kogoś trafić.
Na 1.32+Cpma jest 100x lepszy komfort grania przy wysokich pingach - nie da sie co prawda celować bezpośrednio w postać, ale wystarczy wyczuć wyprzedzenia i już trafiamy po 35% i więcej. Jest to nieporównywalnie większy komfort grania niż 1.16n bo nawet ludzie z gównianymi radiówkami mogą dobrze celować i ustrzelić wielu. To jest dla tych ludzi luksus i nigdzie indziej go nie otrzymają!

Dotarłeś już do końca części poświęconej NETCODE. Teraz zadaj sobie pytania:
Ile to razy nie trafiłeś kogoś bo miałeś ping ?
Ile rakiet w powietrzu ominęło celu ?
Ile kosmicznych raili było źle wymierzonych ?


Myślę, że wiele przez te wszystkie lata. Czy nie chciałbyś już tego zakończyć ?
Być może już teraz chciałbyś spróbować jednak przeczytaj kolejną część.

2. Druga rzecz to wygląd twojego HUD'a...SuperHUD'a! Proszę, spójrzcie na te screeny:
(oczywiście możesz sobie ustawic swój stary wygląd huda taki jak z 1.16n !)

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Czy wiecie, że takiego SuperHUD'a możecie kompletnie przerobić i dostosować pod siebie ?
Nie podoba ci się pasek Ammo ? Klik klik i go nie ma. Życie chcesz na niebiesko ? Klik klik i już masz.
Można powiedzieć, że to jest już przedobrzenie ale jednak każdy z was ma swoje preferencje.
Jedni lubią to inni tamto - edycja SuperHUD'a pozwala na prawie wszystko. Masz ochotę spróbować ?

3. MVD czyli Multi-View Demos:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po prostu demo na którym masz możliwość oglądania 20 minutowego meczu z widoku KAŻDEGO GRACZA ! Czy chciałbyś zobaczyć jak wyglądała ta super akcja z perspektywy twojego przeciwnika ? Nic trudnego: piszesz \mvd na spekcie i się nagrywa. Daje to naprawdę sporo bo nie tylko możesz zobaczyć akcje innych graczy lecz również bardzo łatwo wykryć oszusta, który musi się liczyć z tym, że zawsze może być nagrywany a potem jak na dłoni widać wszystkie brudne sztuczki. To skutecznie odstrasza każdego kombinatora.

4. Ostatnia rzecz to kilkanaście ustawień, które BARDZO umilają rozgrywkę.
Te oto rzeczy nie są dla was dostępne(jedne to pierdółki a inne naprawdę przydatne):

accuracy - twoja skuteczność z boni.
[link widoczny dla zalogowanych] - możliwość ustawienia dodatkowego krótkiego playername z kolorami, do pokazywania na TeamOverlay.
teamname - jako kapitan drużyny możesz nadać nazwę TEAM'owi, którą zobaczysz na scoreaboard.
speconly - piszesz, i już możesz oddalić się od kompa i nie martwić się o to, że zaraz koledzy zakończą mecz, wciśnie ciebie jako następnego z kolejki i przez to że jesteś AFK nie dasz ludziom pograć.
stats <player_id>, statsall, statsblue, statsred - statystyki: gracza, wszystkich, team blue, team red

cg_altLightning - 3 style LG: baseq3, Cpma [link widoczny dla zalogowanych](taki jak na OSP), Cpma [link widoczny dla zalogowanych].
cg_ammoWarning - charakterystyczny dźwięk, jeżeli masz mało ammo dla danej broni.
[link widoczny dla zalogowanych] - ciało zabitego przeciwnika robi się całe czarne.
cg_drawGun 2 - nadal widać model broni, ale już nie lata tylko jest nieruchomy.
[link widoczny dla zalogowanych] - wyłączenie końcówki promienia LG.
cg_noAmmoChange - brak możliwości zmiany na broń do której nie masz ammo.
cg_muzzleFlash - możliwość wyłączenia dźwięku przelatującej rakiety.
cg_nochatbeep - denerwuje cię spamowanie i pipczenie bip,bip,bip ? No to sobie wyłącz.
cg_noteamchatbeep - grasz TDM i nie chcesz słyszeć pipkania przy tekstach twojej drużyny ? No to sobie wyłącz.
cg_noTaunt - wyłączasz stęki i jęki modeli (+button3)
cg_nomip - używasz picmip 5 i ślady po kulach wyglądają obleśnie ? Możesz ustawić je aby były odporne. Oto przykłady:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] - Możliwość wyłączenia bąbelków pod wodą.
cg_railstyle - 6 stylów promienia RaillGun'a: [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
cg_smoke_SG, cg_smokeRadius_GL, cg_smokeRadius_RL - wyłączenie dymu z SG, [link widoczny dla zalogowanych] oraz [link widoczny dla zalogowanych](i w ogóle jest ładniejszy)
ch_playerNames - pokazywanie nazwy graczy nad głowami postaci(działa tylko na demach)
cg_oldCTFSounds - możliwość wyboru lepszych(2) dźwięków w trybie CTF.
s_ambient - wyłączenie wszystkich dodatkowych dźwięków na mapach(wiatr i inne przeszkadzające bzdety)
s_announcer - wpisz "hellchick" i rozpocznij mecz :-]

VIII. Najważniejsze Pytanie.

Napisałem to jako odezwę z jednym przesłaniem:

Q3 umiera i jeżeli nie zjednoczymy sceny to czekać nas będzie tylko powolne dogorywanie.

Czy chcecie aby społeczność Quake III Arena umarła przy nawale gier takich jak WoW i CoD4?

Czy chcecie spróbować jak się gra na 1.32+Cpma ? Nic trudnego: użyjcie Q3PI a grę testować możecie na tych oto serwerach:

Serwery NoGhost/eFreeze Mode czyli kopia tego co gracie na modach NoGhost/eFreeze:

Cpma PunkBuster BUNKIER Freeze: 217.97.173.22:27961 (standardowo ustawiony NoGhost Mode)
Cpma ASTER Freeze: 194.187.43.245:27973 (wpisać callvote mode noghost lub callvote mode eFreeze.
Nie płakać na wygląd HOOK'a bo będzie poprawiony i nie płakać na odgłosy kroków bo też zostaną poprawione)

Serwery iCTF
Cpma PunkBuster Happy Three Friends iCTF Mode: 212.180.241.142:28032, hasło znacie
Cpma ASTER Flags: 194.187.43.245:27981 (wpisać callvote mode ictf)

Chciałbym aby każdy z was zastanowił się, czy nie lepiej by było grać we wszystko na jednym modzie ? Niemożliwe ? A jednak!

Ktoś kto z góry zakłada, że niemożliwe jest przeniesienie sceny na inny mod niech zobaczy co się stało ze sceną 1.32 OSP 1v1.vq3/TDM.vq3.
Od nowego roku wszyscy łupią na modzie Cpma - sam byłem jednym z inicjatorów i organizatorów akcji "Przerzutka" i mogę jedynie powiedzieć,że udała się lepiej niż przypuszczaliśmy - trzeba tylko chcieć. I wiedzieć jak ...

Mity które muszę obalić to:

a) Serwery 1.16n są potrzebne bo bez nich nie byłoby nowych graczy:
Kompletna bzdura ! Wbudowana w grę przeglądarka 1.11-1.16n nie wyszukuje żadnych serwerów ! Gracz musi zapytać/dowiedzieć się dlaczego.
Przychodzi na forum i zależnie gdzie trafi ma dwie możliwości: albo ktoś mu powie, że musi zainstalować 1.16n+NG albo 1.32+Cpma.
Tylko, że on nie wie jakie bagno go czeka na 1.16n ! Nikt o tym nie mówi !
Można mówić: zainstaluj sobie 1.32+Cpma, ale na pewno nie można mówić: zainstaluj sobie 1.16n+NG i nic nie wspominać o całej reszcie!
A cała reszta informacji jaka wiąże się z instalacją 1.16n+NG może naprawdę skłaniać do pytania: dlaczego mam się skazywać na takie bagno?

b) Gracze nie umieją/nie będzie się im chciało/nie poradzą sobie z instalacją 1.32 +PB +Cpma+całej reszty.
Bzdura! Quake 3 PRO Installer załatwia 99% rzeczy za gracza - jest na łatwiejsze niż instalacja 1.16n+NG a gracz dostaje milion razy lepsze warunki do gry !!!

c) Cfg nie będzie działał
OSP2Cpma który z powodzeniem może zostać użyty do zamiany cfg jednym kliknięciem. Gracz na starcie otrzyma też najlepsze ustawienia sieciowe.

d) PB będzie lagował i nie wpuszcza bez oryginalnego CD-KEY'a
Przez 5 min tak i jeżeli masz śmietnik w systemie to też ale na każdym normalnie skonfigurowanym Win XP PB jest prawie niewyczuwalny.
Przez ostatnie lata wiele się zmieniło na plus. I będzie wpuszczał bez oryginalnego CD-KEY'a TYLKO TRZEBA WPISAĆ JAKIKOLWIEK Z KEYGEN'a!

e) Gracze nie będą grać, bo będą dostawać 50-0.
Bzdura ! Zapewniam was, że żaden miszcz polski nie wejdzie i nie zacznie się upajać zjechaniem kogoś bo to dla nich strata czasu: wolą prowadzić zacięte pojedynki do ostatnich sekund i przegrywać, ale walcząc niż z zamkniętymi oczami nabijać 30 fragów. Macie gwarancję, że będziecie mogli spokojnie i bezstresowo stopniowo zwiększać swoje umiejętności.

f) Gracze nie będą mogli włączyć czitów więc nie będą grać.
Tak to prawda ale na taki argument to no comments.

To jest niezaprzeczalny fakt: da się to zrobić i nic nie stanie na przeszkodzie tym którzy będą próbowali. Obecnie są świetne warunki do takich zmian: gracze są już ograni i mało jest nowych ludzi, jest Q3 PI oraz OSP2Cpma. Do tego wystarczy zaoferować pomoc tym najbardziej początkującym itp.

Nic jednak nie pomoże, jeżeli kogoś nie stać na odrobinę wysiłku - umiecie ściągnąć pirata q3, umiecie zainstalować 1.16n , umiecie mapy ściągać i kopiować, umiecie robić cfg więc na pewno poradzicie sobie z 10-cioma kliknięciami.

IX. Słowo końcowe:
Nadchodzi Quake Live - ta gra przyciągnie masę osób bo już BETA jest świetna ale jeżeli nie przekonacie się do 1.32 Cpma to marna szansa na to abyście mogli pograć w QL. Bo QL obecnie ma taką fizykę jak Cpma.vq3 ! Może warto spróbować już teraz ? A potem wymiatać ?
Ja bym przynajmniej dał szansę ...

X. Linki, informacje.

10 kliknięć aby mieć 1.32 + PB + Cpma + całą potrzebną resztę: [link widoczny dla zalogowanych]
Instrukcja Cpma: [link widoczny dla zalogowanych]
Forum do rozwiązywania problemów: [link widoczny dla zalogowanych]

Artykuł napisał AL|EN


Ostatnio zmieniony przez lobuz dnia Sob 11:37, 19 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
triper
Member
PostWysłany: Sob 20:51, 19 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 28 Paź 2007

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


daj mi mapy do clanarena bo nie in stalowałem q3 1,.32 przez instalator maniusia i map nie mam do CA :SAD
Zobacz profil autora
L3iTO
Member
PostWysłany: Pon 0:57, 21 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 01 Maj 2008

Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów


moze to by 1.32 zainstalowal Laughing . Ciekawie jak na tym modzie bedzie sie gralo, jutro jak znajde czas to bobawie sie z tym, zobacze co to jest warte:P
Zobacz profil autora
lobuz
Member
PostWysłany: Pon 11:17, 21 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Wrz 2007

Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów


triper te mapy możesz ciągnąć za pomocą tego instalatora. odpalasz go i zaznaczasz tylko clan arena maps a resztę odznaczasz i dajesz install. oczywiście wcześniej wskazujesz pak0 i główny folder.
Zobacz profil autora
Rokoko
DmD'owiec
PostWysłany: Pią 16:29, 25 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 31 Sty 2007

Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów


Grałem i całkiem niezły wynik miałem mimo tego, że mi ścinało grę Very Happy chyba haxzor nie jestem Razz tylko trochę dziwnie się strzela tak jakoś nie mogę przywyknąć do tego Razz potrzebuje komendę na force model Razz bo slash jęczy jak wydymana dziwka jak w otchłań Razz najlepszy model to klesk Very Happy
Zobacz profil autora
lobuz
Member
PostWysłany: Pią 21:10, 25 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Wrz 2007

Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów


ścina ponieważ, pb skaunuje (pierwsze kilka minut zawsze trochę ścina a później już raczej nie ale może się zdarzyć), ile masz ramu? jeśli mniej niż 1gb to dokup ramu - na pewno pomoże. po za tym możesz mieć chujowe cfg. jednak nawet jeśli wszystko jest okej to od czasu do czasu trochę zetnie jak pb skanuje, mi to np nie przeszkadza i naet tego nie zauważam zazwyczaj=]
komenda:> cg_forcemodel klesk/pm (jak wpiszesz z /pm to będzie biały - no taka szara biel:P - lepiej widoczny niż default)
Zobacz profil autora
Rokoko
DmD'owiec
PostWysłany: Pią 21:25, 25 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 31 Sty 2007

Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów


Smile no mam mniej ramu dokupię jak wrócę z Islandii za półtora miecha Smile z jaieś 2GB się kupi bo kartę niedawno kupiłem Wink może całego kompa kupię Very Happy a jaka myszka jest dobra do kłeja bo zainwestuję w coś dobrego Very Happy
Zobacz profil autora
lobuz
Member
PostWysłany: Pią 22:54, 25 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 25 Wrz 2007

Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów


ja mogę polecić a4tech x7 (na niej gram), dobrze wyprofilowana i tania jeśli brać pod uwagę jej jakość. [link widoczny dla zalogowanych] tu masz recenzje kilku myszek (m.in a4tech x7). z tego co wiem to wielu graczy gra na ligitech g5, ligitech mx518, a4tech x7 i myszki z serii razer (to gryzonie z najwyższej półki)
Zobacz profil autora
Rokoko
DmD'owiec
PostWysłany: Sob 9:31, 26 Lip 2008 Powrót do góry


Dołączył: 31 Sty 2007

Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów


k Dzięki łobuz Very Happy zrobi się zakup jak powrócę w październiku Very Happy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Determined Mortals Destroyed Strona Główna -> ╚ Nowości ╚ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare